Proiecte speciale

Pe parcursul anului 2010 s-a desfășurat campania “Dințișorul cel Viteaz” – o campanie de conștientizare a importanței sănătății orale în rândul preșcolarilor.

Campania “Dințișorul cel Viteaz” a ajuns în zeci de grădinițe din București și a transmis preșcolarilor, prin intermediul jocului, cât de importantă este sănătatea orală și menținerea acesteia.

Sub deviza “Vizoo ți-aduce siropel, dar și dințișori model” s-au implicat în această campanie: dr. Laura Perețianu, medic stomatolog, mascota Vizoo – un personaj simpatic și foarte iubit de copii – și Europlant Internațional – una dintre cele mai importante companii românești producătoare de siropuri 100% naturale.

În grădinițe, copiii l-au întâmpinat pe Vizoo, bucuroși că au ocazia să interacționeze cu o mascotă prietenoasă. Medicul stomatolog Laura Perețianu le-a explicat celor mici că dinții sănătoși se mențin cu o igienă corectă și cu o alimentație sănătoasă, aceștia fiind sfătuiți să acorde dințișorilor o atenție deosebită.

„Igiena cavității bucale corect instituită și menținută reprezintă cheia diminuării sau chiar a lipsei apariției afecțiunilor buco-dentare. Nu trebuie ignorată importanța alimentelor cu rol protector asupra dinților, dar mai ales a celor cu puternic efect cariogen.”, a recomandat dr. Laura Perețianu.

Mai multe informații despre campanie aici.